Sidor

2010-05-08

Hemma från Ryssland :)


Shit asså jag har inte ens gjort nåt inlägg efter Uppcon eller Lolitaloppisen ens XD

Men nu nyss har jag varit i St Petersburg och kollat på massa grejer ^^
Jag var på Vinterpalatset och på Zoologiska museet :)

Innan dess åkte vi färja till Helsingfors och gick på ett akvarium.

Här är några bilder från hela resan:

Solnedgång på färjan.

Maneter på akvariet.

Fin interiör på Vinterpalatset.

Albinogrävling på Zoologiska museet.

Jag och mammutskelett ^^
(Dom hade även ett par mummifierade mammutbäbisar.)




2 kommentarer:

  1. Ryssland låter så spännande ♥♥♥
    Har aldrig åkt dit och närmaste jag kommit är Pixar's Anasstasia ♥♥♥

    Men det ser ut som om du hade en trevlig stund iaf ♥♥♥

    SvaraRadera
  2. Det var kul ^^ Och vinterpalatset var otroligt fint :O

    Jag har inte sett anastasia på hundra år, men nu känns det som jag borde se den X)

    SvaraRadera