Sidor

2015-03-10

Skofix med blommor och spets


Igår kände jag mig lite pysslig men kände inte för nåt jätteprojekt så jag kom att tänka på ett par skor jag hade som blivit lite förstörda av rost så jag bestämde mig för att snygga till det och pimpa lite när jag ändå var i farten!


Har kan man se innan, rosten kring nitarna var allt annat än vacker men skorna själva är ett par av mina favoriter.


Först klippte jag bort delen med nitarna (och rosten). Sedan limmade jag ner pälskanten mot skon.
Jag mätte sedan ut var jag skulle ha dekoren och klippte bort lite päls ungefär på mitten på utsidan.
Sen kollade jag ut några fina blommor från mitt lager av gamla ljusmanschetter (som jag såklart ångrade mig på sen och bytte ut i sista sekund!). Sedan limmade jag med limpistolen fast spets, blommor och några blad och vips - färdigt!

Tidsåtgång: ca 40 min
Budget: ca 30kr



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar