Sidor

2010-03-28

Shopping X)





Idag åkte jag och mamma på toffel-jakt åt mormor, hon skulle ha speciella.
Självklart var dom på sista stället vi letade på XD

Jag passade på att ha min nya bodyline-kjol ^^
Van vid att ha märkeskläder som jag är, tyckte jag att den var lite dålig kvalitét XD
men hey, för 120 spänn vad begär man X) Jag är nöjd endå haha!

När vi var på Mega kunde jag inte låta bli att handla lite billiga stuffs som var på rea,
men dom kommer på bild när jag kan låna en bra kamera av någon, jag har nämligen spräckt
min mobilkamera >.<

Jag har även tagit beslutet att nu ha min blogg mest på svenska efter att ha gått igenom min statistik över var mina besökare kommer ifrån, men omständig som jag är ändras det säkert igen nån gång X)

I've decided to have my blog mostley in swedish, I'm lazy! X)


1 kommentar:

  1. oh noes!! Now I will have to use a translator. xD

    SvaraRadera