Sidor

2013-07-10

50-tals söndag i Nora

Jag fick höra att det var dags för Noradagarna lite för sent tyvärr, så jag missade storloppis och annat kul som varit under dom tidigare dagarna. Dock hann jag, mamma och Tommy med att åka dit och kolla runt på söndagen, 50-talsdagen!

När vi kom fram tittade vi först på skojiga gamla bilar som åkte på cruising.


 Efter biltittning smet jag in på Nora diversehandel som har i princip ALLT man vill ha från förr, och även lite (nyproducerade ät- och drickbara produkter)






Tittut X)





Dagen till ära fixade jag håret och finklädde mig i Loppisfyndad klänning såklart :)


Eftersom prisnivån inne i Nora, både i diversehandeln och centrala loppisar inte
riktigt faller inom ramen för min budget så fyndade jag istället på vägen dit:

Allt för 40 kronor :)

Dagen avslutades med ett skönt dopp i bergssjön Ramsjön :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar