Sidor

2013-06-20

Hej och välkommen till bloggen!

Jag har bestämt mig för att inte gömma min inre tant, hon ska fram och visas upp med stolthet.

Jag tänkte berätta mina äventyr i tanteri i den här bloggen, jag har planer på väldigt mycket sånt såklart. Matlagning bakning, saftning, syltning - och så klart, gå på loppis och äta kaffebröd.

Du kan även se fram emot bilder på katter, massa fina Östen och Bob-bilder!

Det kan hända att andra saker smyger sig in här också, saker jag bara vill skriva om, men det är min blogg så jag gör som jag vill ;)

Jag vet att jag redan har följare här, dock kommer bloggen nu endast vara på svenska och inte avhandla särskilt lika teman som förr - vill du ändå fortsätta följa? Välkommen att stanna!

Det här är då jag


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar